mandag 9. november 2009

Sketch -Up for alle penga!

Idag startet vi med proskjekt på skolen. Dette proskjektet går ut på å først bygge ett fantasibygg i Sketch -Up.
Og etter det man skal man ta å lage bygget i arkitektpapp.

Jeg er nå ferdig med å lage mitt bygg i Sketch -Up, etter en rekke fårsøk og misslykte byggninger ble ble det til slutt en stjernegrill. Ja som sakt, bygget ble en stjerneformet rusturant. Så i morgen er det bare og begynne å gi byggningen liv.


Men jeg må være litt effektiv for jeg skal bare være på skolen i morgen og onsdag til klokken 10.30 for jeg skal nemmlig til Saariselka på skisammling.
mens de andre har helt til fredag og holde med proskjektet.
Men skal se hvor langt jeg kommer, sattser på å bli ferdig.



Her er ett bilde av byggningen min, den er ikke helt ferdig på dette bildet for jeg har enda malt det gult og endrett farge på taket til svart.
men man ser nu formen og de tøffe viduene mine.
Men dette er da på Sketch -Up og ikke i virkeligheten. Men skal se om jeg får til ett bilde av byggningen min når den er ferdig så dere får se reultatet ;)


Jeg har også fått besøk av en mann, som du kansje ser nederst på bildet ;p

1 kommentar:

  1. Kjempebra blogg! Skriv gjerne også litt om hva du syns om å være med på prosjektet:)

    SvarSlett