torsdag 12. november 2009

Nesten heelt ferdig!

nå har jeg bygget, malt og gjort alt som kan gjøres på huset.
eller, ikke alt da. må enda skrive ut fargen/mønsteret(?) på taket.
hadde litt problemer med kirke tårnet. det ville ikke bli rett. linjene og alt er litt skjeivt. men det var fordi jeg skjærte med en så ukvass kniv. og da ble det sånn, så jeg må ordne opp i det også.
I morgen skal jeg gjøre taket ferdig. også skal jeg lage det skiltet som vi skulle lage. Men jeg aner ikke hva jeg skal kalle det. det er jo en kirke/eller et bedehus. har ikke bestemt meg enda. Jan-Arne sa det kunne hete "Et Australsk Bedehus." da jeg spurte hvorfor, svarte han "fordi jeg eller noen andre her vet hvordan det ser ut. Tror jeg.. " da lo jeg!
Har ikke lakt med bilder fra idag. fordi jeg sitter Hjemme å skriver dette innlegget. og Bildene er på minnepennen til Anniken. Kjedelig asså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar