mandag 9. november 2009

Kommet ganske langt!




Jeg har nå fått ferdig de fleste ting på huset, jeg mangler bare noen få detaljer som vinduer og lignende. Jeg hadde mye problemer med å ordne på taket, men det løste jeg etter at jeg hadde prøvd meg frem. Jeg støtte ikke på andre problemer enn at jeg ikke har så god fantasi, men resten gikk fint. Vi har hjulpet hverandre litt og gitt hverandre ideer. Jeg har beregnet huset til boligbygg, helst til en stor familie. jeg har gått rundt og hjulpet noen som trengte hjelp. prosjektet syntes jeg er morsomt fordi vi har et godt tegneprogram slik at jeg slipper å tegne for hånd, for jeg er ikke flink til å tegne. jeg regner med at jeg klarer å få tegnet huset ferdig til i morgen, men jeg skal jobbe hjemme med det. det som kommer til å bli det største problemet heretter kommer til å bli å ordne på terrassen.

1 kommentar:

  1. Kjempebra blogg! Her var det detaljert og grundig beskrivet.

    SvarSlett